Recenzije

A Thug’s Ascension

Podijelite:
  • DEVELOPER: Moonwalk Games, Studio Aditya Chandra
  • IZDAVAČ: TheGamePublisher.com
  • PLATFORME: PC
  • ŽANR: Narrative / Shooter
  • DATUM IZLASKA: 19. siječnja 2024.
  • POČETNA CIJENA: 9,99 €
  • RECENZIRANA VERZIJA: PC

Oduvijek sam bio ljubitelj indie igara koje eksperimentiraju sa žanrovima, kombinirajući razne elemente kako bi stvorile nešto jedinstveno. A Thug’s Ascension svakako spada u tu kategoriju, spajajući bogatu naraciju s mehanikom pucačine. Preuzimate ulogu Chiefa, člana grupe koja želi razbiti kriminalnu organizaciju Anaconda, koja je duboko upletena u trgovinu drogom i ubojstva. Iako igra učinkovito prikazuje svoje okruženje, nažalost, igrivost ostavlja mnogo toga za poželjeti.

Igrivost i mehanika borbe

Iako svi imaju pravo na svoje mišljenje, teško je zanemariti nedostatke u igri A Thug’s Ascension, posebno kada je riječ o pucanju. Većina misija uključuje pucanje na razne mete i obavljanje zadataka poput pronalaženja koda za bombu kako biste otvorili vrata ili eliminacije određenog bossa kako biste napredovali. Iako postoje sporedni ciljevi, cjelokupno iskustvo djeluje linearno, s dovoljno varijacija da igra ne postane prebrzo monotona.

S druge strane, borba je slaba i razočaravajuća. Mnogi susreti uključuju neprijatelje koji stoje na otvorenom, s umjetnom inteligencijom koja je izrazito nezadovoljavajuća. Neki neprijatelji bezglavo jure prema vama, često dolazeći izravno pred vas. Njihov nedostatak strategije je očit, jer se ne skrivaju niti pokušavaju učinkovito promijeniti položaj. Boss borbe nisu mnogo bolje; iako bossovi mogu imati 1.500 HP-a, njihovom ponašanju nedostaje izazova ili uzbuđenja.

Oružja također nisu najbolja. Bez obzira pucate li neprijatelja u glavu, tijelo ili noge, šteta ostaje ista. Obično je potrebno nekoliko hitaca da eliminirate neprijatelja, što bi bilo zanimljivije da nije toliko AK-47 pušaka razbacanih po razini. Iako bi raznolikost oružja mogla zadržati interes, igrivost ne iskorištava ovaj potencijal. Mehanika ciljanja je također osnovna, stoga ne očekujte ništa inovativno u tom pogledu.

A Thug’s Ascension nudi nekoliko korisnih mehanika igranja. Možete vidjeti trake zdravlja neprijatelja, a igra sadrži razne tipove neprijatelja s različitim ponašanjima. Sustav inventara je jednostavan, omogućujući vam lako mijenjanje oružja. Tu su i eksplozivni elementi poput automobila i vrata, a neprijatelji često ispuštaju streljivo i zdravlje, održavajući vas dobro opskrbljenim.

Zanimljiva priča koja je na kraju podbacila

Uz borbu, A Thug’s Ascension uvodi veliki broj likova tijekom igre. Srećom, priča prirodno napreduje uz ciljeve koje ostvarujete, tako da ništa ne djeluje ubrzano. Međutim, igra uključuje brojne nepremostive scene, a s obzirom da nema glasovne glume, pred vama je puno čitanja.

Jedan od značajnih nedostataka je prevelik broj likova koji se uvode u svakoj sceni. Jednostavno ih je previše da biste ih sve pratili, što otežava razumijevanje ili povezivanje s njima na dubljoj razini. Iako likovi nisu nedovoljno razvijeni, velika količina informacija i predstavljanje likova može biti preplavljujuća, šo može uzrokovati da zaboravite određene aspekte priče.

S pozitivne strane, igra istražuje razne teme poput korupcije i borbe za moć, dodajući određenu dramatičnu težinu naraciji. Nažalost, ukupna ozbiljnost priče je oslabljena zbog grafike igre, o kojoj ćemo kasnije govoriti. Unatoč bogatstvu svijeta, radnja ponekad gubi fokus, skrećući s glavne teme. Iako mi je Chief bio zanimljiv lik, nije bio toliko upečatljiv koliko sam se nadao.

Grafika i nedostaci

Priči nedostaje težine koju bi trebala imati, ponajviše zbog blokaste grafike u stilu Robloxa. Likovi su pravokutni i bez emocija, bez izraza lica koji bi prenijeli ozbiljnost naracije. Tijekom dramatičnih scena, kada se kamera fokusira na te likove, učinak trenutka se gubi. Animacije su minimalne, s likovima koji uglavnom samo pomiču ruke i noge, odnosno zaboravite da bi trebali biti živa bića.

Okruženje nudi određeni vizualni interes, s mnogo detalja uloženih u njega. Međutim, većina tih detalja je tu samo da popuni prostor, jer se s njima ne možete interaktirati. Igra također pati od nekoliko bugova. Na primjer, naišao sam na problem gdje nisam mogao ući u kuću nakon što sam deaktivirao minu na vratima, iako je to bilo nužno za napredak. Srećom, brzo ponovno pokretanje riješilo je problem, ali to je bio samo jedan od mnogih problema. Također sam vidio likove kako hodaju u zidove i saveznike koji su potpuno beskorisni, samo stoje dok vi preuzimate svu štetu.

Nedostatak trzaja na oružjima je još jedan nedostatak, a volio bih da je igra imala neke elemente stealtha. Neprijatelji su me često uočavali s velike udaljenosti, čak i kada sam pokušavao biti diskretan. Odmah bi se okrenuli i počeli me loviti čim bih stigao do određene točke na mapi. Osim toga, nema upozorenja kada se približavate granicama mape. Ako izađete izvan zone, odmah ste ubijeni i prisiljeni sve ponoviti od posljednjeg kontrolnog mjesta. To je bilo posebno frustrirajuće; sjećam se kada sam jednom otišao malo predaleko kako bih provjerio policijsku aktivnost iza ugla, samo da bih bio prisiljen ponovno pokrenuti cijelu misiju nakon što sam je već završio.

Završne misli

Žao mi je za reći da mi A Thug’s Ascension jednostavno nije bio zabavan. Iako ima intrigantne elemente, osjećaj je kao da je studio pokušao napraviti nešto značajno, ali su se previše zaletjeli. Mogao bih zanemariti naraciju i grafiku, ali igrivost jednostavno nije na nivou. Gurao sam se kroz igru kako bih je završio, ali to je samo učvrstilo moje uvjerenje da igre poput ove uvijek mogu napredovati. Nažalost, ne mogu preporučiti ovaj naslov.

Sadržaj
80%
Igrivost
40%
Grafika
50%
Konačna ocjena

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

hrHrvatski