Vijesti

Broken Roads objavljen je s uglavnom negativnim recenzijama i dojmovima

Podijelite:

Broken Roads proslavio je svoje lansiranje na PC-u i konzolama uz novi trailer koji je predstavljen tijekom Triple-i Initiative Showcasea. Ovaj postapokaliptični CRPG, smješten u australsku divljinu, sadrži više od 400.000 riječi dijaloga, kompleksnu priču koja zahtijeva donošenje teških odluka te novi pristup moralnom sustavu dijaloga. Australski tim za razvoj igre u Drop Bear Bytesu vodi Colin McComb, poznat po radu na igrama kao što su Fallout 2, Planescape: Torment, Wasteland 2 i Torment: Tides of Numenera.

Ipak, izlazak ove igre je pratio niz vrlo negativnih kritika i ocjena, kako od strane kritičara tako i igrača. Trenutno ima samo 43,29% pozitivnih recenzija, od kojih je 38 negativnih, odnosno na Steamu se nalazi ukupno 64 korisničkih recenzija. Dodatno, igra je dosegnula vrhunac od samo 570 istovremenih igrača u posljednjih 18 sati. Na Metacriticu, igra ima ocjenu 58, pri čemu je samo 32% recenzija pozitivno ocijenjeno.

Glavni razlog loših recenzija leži u sporom tijeku igre s neuvjerljivim ključnim trenucima, te svijet koji djeluje pusto gdje većina NPC-ova ima ograničen dijalog i općenito nedostaje interakcija. Također, većina likova s kojima razgovarate su dobavljači, dok borbama nedostajue dubine i složenosti sa zanimljivim, ali loše izvedenim idejama.

“Prvo, čini se da je priča kratka, završava gotovo čim otkrijete što se zapravo događa u Kalgoorlieju i što je točno na kocki za vašu zajednicu i Australiju općenito. Ali to također znači da su mnogi poznatiji CRPG sustavi igre nedovoljno dovršeni. Borbeni turn-based sustav je nevjerojatno bazičan, nedostaje mu oružje, neprijatelj ili raznolikost sposobnosti za stvaranje zanimljivih taktičkih scenarija.”

PC Gamer

Postavlja se pitanje je li mudro vjerovati recenzijama igrača i kritičara. Kada sam Maddmike, direktor igre Broken Roads, počne ostavljati komentare na recenzijama, jasno je da nešto nije u redu. Unatoč tome, postoji mnogo pozitivnih recenzija koje ističu jednostavnost igranja, prepoznatljivu izometriju, dobro usmjeravanje i razumljivu borbu, te uvjerljivu, ali ne osobito duboku priču. Moralni kompas omogućuje da ispletete vlastitu priču, odnosno lik nije samo prazna posuda. Možda je u ovom slučaju ipak pričekati da developeri poprave određene stvari prije nego što sami uronite u ovu igru.