Vijesti

Mogu li AAA igre zaista učiti od indie projekata?

Podijelite:

Industrija videoigara nalazi se usred velike transformacije. Moderne AAA igre složenije su i skuplje za izradu nego ikad prije, s budžetima koji dosežu stotine milijuna dolara, za razliku od indie igara. Programeri godinama rade na ispunjavanju tih visokih očekivanja, samo da bi shvatili da možda na kraju izgube posao ili ne uspiju.

Potražnja za visokokvalitetnim, sljedećeg generacijskim igrama ostaje jaka, a igrači žude za vizualno zadivljujućim i opsežnim iskustvima. Međutim, troškovi izrade ovih masivnih igara postaju previsoki, kako financijski, tako i za same programere. Nešto se mora promijeniti.

Mali studiji sada koriste tehnologiju koju razvijaju veće kompanije, poput Unreal Enginea 5, kako bi kreirali igre koje izgledaju jednako uglađeno kao naslovi s velikim budžetima, bez potrebe za ogromnim resursima. Ovo je manjim developerima pružilo priliku da zablistaju, stvarajući jedinstvene i kreativne igre u manjem opsegu, ali s visokim proizvodnim standardima.

U međuvremenu, srednje veliki studiji uspijevaju kombiniranjem najboljih aspekata oba svijeta. Koriste naprednu tehnologiju, ali održavaju projekte jednostavnijima i fokusiranijima. Igre poput Pacific Drivea dokazuju da ne trebate ogroman budžet da biste napravili nešto lijepo i nezaboravno. Ovi projekti spajaju kreativnost indie razvoja s uglađenošću AAA naslova, nudeći uravnotežen pristup koji dobro funkcionira.

Kako bi AAA studiji nastavili stvarati nevjerojatne igre, moraju uzeti inspiraciju iz ostatka industrije. Fokusiranjem na manje, pažljivije dizajnirane igre, studiji mogu smanjiti stres na svoje timove i smanjiti rizike povezane s razvojem. Drugi ključni faktor je način na koji se programeri tretiraju. Kada su projekti fokusiraniji i bolje dizajnirani, developeri mogu raditi u zdravijim okruženjima, što dovodi do sretnijih timova i, na kraju, boljih igara.

Kraće igre nisu problem. Naslovi poput Hellbladea pokazuju da možete stvoriti visokokvalitetnu, tehnički impresivnu igru u kompaktnijem formatu. Ova iskustva ostavljaju trajan dojam na igrače, a da pritom ne zahtijevaju ogroman opseg ili velike budžete kao drugi naslovi. AAA studiji trebali bi prihvatiti ovaj pristup, stvarajući igre koje su ambiciozne, ali upravljive.

Industrija AAA igara treba pronaći ravnotežu. Dok će velike, složene igre uvijek imati svoje mjesto, one ne mogu biti standard za svaki projekt. Programeri mogu učiti od manjih studija usvajanjem kreativnih ograničenja i učinkovitijih dizajna kako bi isporučili sjajna iskustva bez enormnih troškova i rizika. Budućnost gaminga je neizvjesna, ali jedna stvar je jasna: industrija se mijenja. Granice između indie i AAA igara sve su nejasnije, i to je dobra stvar.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)