Developer Vivid Storm Interactive i izdavač Camlann Games odgodili su Early Access izdanje simulacijske kolonije Ascent of Ashes za 1. tromjesečje 2024. godine. Igra, koja je prvotno planirana za rani pristup 15. studenoga ove godine je pri kraju, ali programerima je potrebno više vremena za rješavanje povratnih informacija dobivenih od igrača. Osim što se bavi povratnim informacijama zajednice, Vivid Storm Interactive također je u procesu migracije Ascent of Ashes na novi engine.
“Iako razumijemo da je odgoda razočaravajuća, smatramo da je trenutno naš prioritet rad na izvješćima i prijedlozima koje je iznijela zajednica. Uzeli smo k srcu vaš doprinos i iskoristit ćemo ga za izgradnju snažnijih temelja za Ascent of Ashes. Imali smo izazove s Unityjem koji će potrajati neko vrijeme dok se prebacujemo na novi sustav. Izvorno smo planirali prenijeti Ascent of Ashes na Godot engine nakon izdanja za rani pristup, ali nakon povratnih informacija zajednice, shvatili smo da bismo prije trebali napraviti prijelaz. To će nam dati vremena da radimo na popravljanju značajki, budući da se fokusiramo na poliranje jezgre igranja što nam je prioritet.”
Max Hermann, vodeći programer i vlasnik Vivid Storm Interactivea
Radi se o naslovu u kojem igrači grade i brane svoju bazu, upravljaju preživjelima, angažiraju pljačkaše, vanzemaljce, ostatke vojnika i druge frakcije u borbi u stvarnom vremenu s mogućnosti pauziranja, te istražuju masivni svijet.