- DEVELOPER: Cat Society
- IZDAVAČ: Spiral Up Games
- PLATFORME: PC
- ŽANR: Cozy / Management
- DATUM IZLASKA: 14. studenog 2024.
- POČETNA CIJENA: 12,79 €
- RECENZIRANA VERZIJA: PC
Dungeon Inn je cozy i jednostavna turn-based igra upravljanja u kojoj vodite gostionicu smještenu pored tajanstvene tamnice. Avanturisti iz suparničkih guildova koriste vašu gostionicu kao odmorište prije nego se upuste u opasne pustolovine. Priča prati Saru, vlasnicu gostionice, zajedno s njezina dva mačja prijatelja i May, mladu djevojku koja im se kasnije pridružuje. Zajedno moraju prevladati razne izazove kako bi uspjeli i umirili zmaja koji stalno predstavlja prijetnju.
Gostionica je jedinstveno dizajnirana s dva ulaza: jedan za Seaside Guild Lodge s lijeve strane i drugi za Mountain Guild Lodge s desne strane. Svaki guild dovodi avanturiste različitog izgleda i ponašanja i s dubokom mržnjom prema jedni drugima. Vaš je cilj držati goste odvojenima tijekom njihovog boravka u vašoj gostionici. Igranje je jednostavno: koristite oglasnu ploču za pozivanje gostiju, energetsko piće za ubrzavanje njihovog dolaska, štand s hranom za usporavanje, te kotač sreće za potpuno zaustavljanje. Ovo su osnovni mehanizmi igre, ali pripremite se za neočekivane preokrete i iznenađenja.
Svaki potez daje vam ograničen broj bodova za akciju, prikazanih u obliku svjetlosnih duhova i ključno je čuvati ih za pravi trenutak. Također imate 20 poteza dnevno za ispunjavanje ciljeva. Avanturisti dolaze s različitim vještinama i razinama rijetkosti, no, dok oni moćniji donose više slave i novca, jednako je važno držati krevete popunjenima kako bi posao tekao.
Topla kombinacija upravljanja i strategije
Igra postupno uvodi nove elemente, poput vještina likova koje se mogu kreativno koristiti tijekom događaja za ostvarivanje bonusa ili na mapi. Primjerice, Sara ima sposobnost posjećivanja grada kako bi privukla više gostiju, a tu su i okolišni učinci poput oluja s munjama i lokvi. Međutim, igra pati od manjka dubine u svojim mehanikama i s vremenom postaje pomalo repetitivna. S druge strane, napredak priče je dobro osmišljen. Različiti ciljevi, poput osiguravanja da određeni avanturist uđe u gostionicu ili sprječavanja sukoba između suparničkih guildovima, drže igrača zainteresiranim.
Govoreći o sukobima, borbe između guildova jedan su od zanimljivijih aspekata igre. Možete odlučiti intervenirati ili dopustiti da riješe nesuglasice sami. Svaki avanturist ima jedinstvene statistike i razine rijetkosti, što vam omogućuje predviđanje vjerojatnog pobjednika, ali izbjegavanje sukoba obično je bolja strategija. Sustav reputacije dodaje zanimljivu dimenziju: ako guild postane sumnjičav prema poslovanju vaše gostionice, suočit ćete se s sve težim zadacima. Brzo rješavanje problema ključno je za održavanje dobrih odnosa.
Srećom, postoji nekoliko načina za sprječavanje sukoba. Vještine likova mogu biti izuzetno korisne u takvim situacijama. Na primjer, možete koristiti vještine kako biste zaustavili novake da se kreću dublje u gostionicu ili stvoriti veliki bijeli oblak kako biste prikrili tko se s kim bori. Ipak, budući da je ovo igra u ranoj fazi pristupa (Early Access), kraj ostaje otvoren, što omogućuje developerima da nastave eksperimentirati i dodavati sadržaj.
Gostionica s osobnošću i šarmom
Tamo gdje Dungeon Inn zaista briljira jest u svom aspektu upravljanja. Gradnja i uređivanje gostionice pokazali su se izuzetno zanimljivima. Možete upravljati obje strane gostionice, odlučiti što prvo izgraditi i dodati osobni pečat tijekom igranja. Kako zarađujete sve više zlata, otključavate nove sadržaje, privlačite više avanturista i pokrećete posebne događaje. Igra postupno uvodi slojeve kompleksnosti i teško je prestati igrati nakon što vas privuče.
Osim upravljanja guildova, svakodnevno ćete se suočavati s odlukama i događajima koji oblikuju uspjeh vaše gostionice. Svaki izbor koji donesete dodaje bonuse koji vam omogućuju unaprjeđenje i poboljšanje vašeg prostora. Posebno su mi se svidjeli raznoliki događaji, od nepredvidivih situacija koje su zahtijevale pažljivo razmišljanje, do jednostavnijih i izravnijih opcija. Ipak, nisam mogao ignorirati dojam da ti događaji nemaju značajniji utjecaj. Iako je ugodna atmosfera s niskim rizikom zabavna, bilo bi još bolje da događaji imaju smislenije posljedice kako bi igrači bili više uključeni u njihove ishode.
Što se tiče priče i svijeta igre, Dungeon Inn briljira svojom otkačenošću. Likovi donose jedinstvenu dinamiku: Sara, vlasnica gostionice opsjednuta zlatom, urnebesna je glavna junakinja, a podršku joj pružaju Bami i Butter, dva mačka koji savršeno balansiraju pamet i snagu. Priča uspijeva zadržati ravnotežu između komedije i dirljivih trenutaka, a povremeni dodiri mračnog humora su maštovito izvedeni.
Dungeon Inn je uglađena i obećavajuća igra, no treba dodatno proširiti svoje aspekte kako bi se zaista istaknula.
Obećavajuće Early Access iskustvo
Vizualno, Dungeon Inn je šarmantna igra. Umjetnički stil je prekrasno izrađen, a korisničko sučelje pažljivo osmišljeno. Nedostatak vremenski osjetljivih mehanika omogućuje vam da upravljate informacijama na ekranu vlastitim tempom, bez osjećaja pritiska ili preopterećenosti. Glazba savršeno nadopunjuje ton igre, dok su dijalozi, animacije i ukupna prezentacija na razini očekivanja za igru ovog žanra – ne razočaravaju.
Ipak, važno je napomenuti da je Dungeon Inn još uvijek u Early Accessu i tako će ostati neko vrijeme. Iako priča pokazuje potencijal, nedostaje joj pravi vrhunac i ostavlja igrače samo s nagovještajem onoga što dolazi. Bilo bi sjajno vidjeti više raznolikosti u mehanikama te dodatak jedinstvenih modova igre, poput maratonskog moda koji bi omogućio neograničeno nadograđivanje i širenje gostionice. Igra ima mnogo prostora za razvoj, ali ostaje za vidjeti u kojem će smjeru krenuti.
Trenutačno je igra uglađena, bez grešaka, vizualno dojmljiva, a igranje je skladno. Međutim, kako bi se zaista istaknula, mora postati ambicioznija.
Primjerak igre kupljen za svrhe recenziranja
3.8