Vijesti

Developer Farewell Northa otkrio je tajne jedinstvene mehanike boje u igri

Podijelite:

Kyle Banks, kreator indie igre Farewell North, konačno je otkrio tajne jedinstvene mehanike boje koja oživljava njegov svijet. Nakon što je dokumentirao razvoj igre tijekom protekle četiri godine, Banks je objavio detaljno objašnjenje o tome kako ovaj efekt funkcionira i kako je postignut. Sada kada je Farewell North službeno objavljen, Banks smatra da je pravo vrijeme za uvid u tehničku stranu sustava boja.

U Farewell Northu, igrači kontroliraju lika koji vraća boju različitim područjima interakcijom sa specijalnim objektima, poznatima kao “izvori boje.” Kada se aktivira izvor boje, on širi boju u okolinu, pretvarajući svijet sivih tonova u živopisni pejzaž. Ovaj efekt ključan je za gameplay i priču, jer svako područje ostaje obojano nakon što ga igrač dovrši i označava napredak.

Ova mehanika izgrađena je pomoću shadera, vizualnog alata koji često djeluje zastrašujuće za nove developere. Banks je objasnio da je pomoću jednostavnog sustava koji provjerava jesu li objekti “unutar” ili “izvan” izvora boje postigao efekt bez prevelike složenosti. “Riječ je o prebacivanju između obojenih i neobojenih vrijednosti na temelju lokacije izvora boje,” rekao je. Na primjer, ako je drvo blizu aktivnog izvora boje, prikazuje se u punoj boji; inače ostaje u sivim tonovima.

Banks je želio imati preciznu kontrolu nad načinom na koji se boje pojavljuju u različitim dijelovima igre. Umjesto da koristi post-processing efekt (uobičajenu tehniku), odlučio je izgraditi efekt boje izravno u shadere igre. Ovaj pristup omogućuje finu kontrolu, poput selektivnog bojenja vode ili pijeska dok se međusobno preklapaju u istoj sceni, što bi bilo izazovno s post-processingom.

Osim toga, Farewell North koristi različite tehnike za upravljanje preklapajućim izvorima boje, prijelazima boja, pa čak i “pulsirajućim” efektima boje, dodajući prirodniji izgled: “Animiranjem svojstava poput radijusa izvora boje, stvorio sam efekte koji izgledaju kao da boja raste i blijedi u okolišu,” zaključio je.

Saznajte više o igri u našoj Q&A sesiji s developerom ovdje.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)