Vijesti

Kako je Escape Simulator prodan u 2 milijuna primjeraka

Podijelite:

U svom najnovijem newsletteru, GameDiscover.co otkrio je da je jedinstvena kooperativna escape room igra za PC, Escape Simulator, dosegnula prodaju od 2 milijuna primjeraka. Također, iznijeli su informacije o regijama u kojima je bila najigranija i najprodavanija. Igra je trenutno dostupna po cijeni od 15€ i postigla je značajnu suradnju s Portalom i Among Usom.

Escape Simulator je odlično prošao na Steamu od lansiranja u listopadu 2021., djelom zahvaljujući agresivnoj i velikodušnoj podršci programera. Developeri su također pružili informacije o regionalnoj distribuciji Escape Simulatora. Sjeverna Amerika čini 35% ukupnih prodanih primjeraka, a slijedi je Azija s 23,3%, Zapadna Europa s 20,4%, Latinska Amerika sa 6,6%, a ostatak svijeta čini ostatak.

Escape Simulator Reviews
Samo 12 tisuća recenzija je ostavljeno na Steamovoj stranici ove igre

Zašto je došlo do tako malog broja recenzija? Pine je razumno sugerirao da se sve svodi na to da “različiti žanrovi imaju različite profile igrača koji će vjerojatnije recenzirati.” Konkretno, budući da je ovo co-op igra, mnogi igrači pozivaju prijatelje koji su povremeni igrači i vjerojatno ne žele opširno recenzirati igru. Cjelokupni DLC spisak za Escape Simulator uključuje tri plaćena DLC-a (Steampunk, Wild West i Magic) po cijeni od 4,99 eura i dva besplatna, s IP licencom (Portal i Among Us).

“DLC-ove smo učinili besplatnima jer nam je cilj doseći nove igrače. Oni i dalje moraju posjedovati igru da bi igrali besplatni DLC. To ne stvara dodatne troškove za naše postojeće igrače, već ih potiče da se vrate u igru i podijele svoje iskustvo”, poručili su iz Pine Studija. Općenito, dojam koji stječemo jest da je tim koji stoji iza Escape Simulatora stvorio uspješnu platformu za escape room igre, odnosno postigao je značajan uspjeh i nije nužno fokusiran na agresivno povećanje prihoda.

Veliki doprinos ovom uspjehu leži i u Steam Workshopu, što omogućuje igračima da sami stvaraju svoje izazove i sobe. Iz Pine Studija su zaključili da prisutnost sadržaja koji igrači sami kreiraju potiče ih da razvijaju još kvalitetnije plaćene DLC-ove, budući da su sada suočeni s konkurencijom.