Studio Thunderhorse, indie developer sa sjedištem u Kaliforniji, službeno je najavio svoje zatvaranje. U emotivnoj objavi na društvenim mrežama, studio je naveo “brojne izazove i prepreke u razvoju” koje su dovele do teške odluke o zatvaranju nakon gotovo desetljeća rada na igrama.
“Nakon više od desetljeća razvoja igara i sudjelovanja u ovoj nevjerojatnoj zajednici, morali smo donijeti tešku odluku o zatvaranju Studio Thunderhorsea,” stoji u priopćenju. Tim je objasnio kako su, unatoč njihovim najboljim naporima, prepreke s kojima su se suočavali posljednjih mjeseci jasno pokazale da je povlačenje pravi izbor za dugoročno blagostanje tima i studija.
Najava studija odražavala je radost i kreativnost koja je obilježila njihovo putovanje. “Bilo je to nevjerojatno putovanje puno strasti, kreativnosti i, prije svega, prilika za povezivanje sa svima vama, što ovu odluku čini još težom,” dodao je tim, te izrazio zahvalnost za podršku svojih obožavatelja i zajednice tijekom godina.
Osnovan 2015. godine od Simona Filipa, Studio Thunderhorse brzo je stekao priznanje izdavanjem dvije mobilne igre, Samurai Blitz i Raccoon Rascals, iste godine. U 2021. godini studio je lansirao svoj prvi veliki naslov, Flynn: Son of Crimson, koji je bio dobro prihvaćen i objavljen u suradnji s Humble Gamesom. Prije nego što su najavili zatvaranje, studio je radio na svojoj sljedećoj igri, Ronin Rush, koja sada vjerojatno neće biti dovršena.