Recenzije

Infernal Bloodrush

Podijelite:
  • DEVELOPER: COG Studios
  • IZDAVAČ: COG Studios
  • PLATFORME: PC
  • ŽANR: Shooter / Tower Defense
  • DATUM IZLASKA: 9. kolovoza 2024.
  • POČETNA CIJENA: Besplatno
  • RECENZIRANA VERZIJA: PC

Za besplatne igre na Steamu, možda je najbolje ne očekivati previše. Infernal Bloodrush spada u one igre koje su imale potencijal, ali na kraju razočarale. Koncept igre mi se iskreno svidio; smješteni ste u pakao, gdje branite svoje carstvo od nadolazeće demonske prijetnje koristeći vatrene magije i udarce šakama kako biste ih zaustavili. Cilj je sačuvati vrata od probijanja demona, što znači da je ključno da vrata ostanu netaknuta.

Ono što razočarava u ovoj igri je njena repetitivnost i kratkoća. Uglavnom se borite protiv tri ista neprijatelja. Tu su mali, brzi likovi koji vas udaraju, malo veći demoni koji ispaljuju projektile i veliki demoni koji vas odbijaju ako im se previše približite. Nažalost, nisam siguran je li to bio bug, ali ti veliki demoni su se kretali vrlo sporo, a ostali su se skupljali oko njih, pa se praktički ništa nije događalo; tek kad bih im se približio, ostali bi me napali.

Kada sam dovršio glavnu priču, Endless mode se nije otključao, pa sam se pitao ima li više sadržaja osim tih 45 minuta koliko vam treba za prolazak prva tri vala neprijatelja. Možda postoji još toga, ali nisam to mogao iskusiti. Kako biste uspješno porazili neprijatelje, imate nekoliko opcija: bacanje vatrenih kugli, korištenje bacača plamena, i posebnu vještinu koja se aktivira kad se pakleni mjerač napuni. Osim toga, na raspolaganju su vam vaše šake, a gorivo magije se polako prazni i jedini način da je obnovite je udaranjem neprijatelja ili razbijanjem lubanja.

Sve ovo funkcionira prilično dobro, ali druge značajke nisu bile toliko impresivne. Izgled likova bio je solidan, estetski je svijet izgledao dobro kao i izgled ruku vašeg lika, ali animacije nisu oduševile. Sve je djelovalo previše statično; kada pucate, vidite piksele vatrene kugle, a neprijatelji samo nestaju, bez prikaza njihovih tijela. To je znatno umanjilo samo iskustvo igranja. Razumijem da je sve to ograničeno budžetom, ali ipak bih volio da je igra imala malo više živosti.

Infernal Bloodrush jednostavno nema ravnotežu. Prelazi s jedne dobre značajke na drugu koja nije toliko dobra, i sve to je pomalo zbrkano. Nemam ništa protiv takvog pristupa, ali se to previše osjeti tijekom igranja. Nadam se da će se neke stvari u igri poboljšati.

Osim toga, nije bilo jasnih indikacija kada ste pogođeni; često nisam ni znao zašto gubim zdravlje. Projektili su također izgledali vrlo mali, pa nisam mogao ni procijeniti jesam li nekoga pogodio ili ne. Općenito, indie igre uvijek mogu iznenaditi, i Infernal Bloodrush ima određenu privlačnost, ali mu nedostaje ambicije. Nisam siguran jesu li to bili bugovi ili nešto drugo, ali neprijatelji gotovo nikada nisu prilazili mojim vratima. Ne znam što je uzrokovalo to ponašanje, ali su me zato često napadali. Napadi su nanosili vrlo malo štete, pa je trebalo dugo da neprijatelji, osobito veliki, umru. S obzirom na to da ne gubite puno zdravlja, igra se činila prilično uravnoteženom. Nije mi jasno kako bi to sve funkcioniralo u Endless modu.

Na kraju, Infernal Bloodrush je mogao biti solidan naslov za nešto što se može igrati besplatno. Međutim, s obzirom na to da je riječ o debiju malog studija, nije iznenađujuće što je igra manjih razmjera. Nažalost, igra mi nije pružila dovoljno razloga da se vratim. Ono što sam uspio iskusiti bilo je solidno, ali kako bi se reklo, ovom naslovu itekako fali mesa. Svakako ako imate vremena bacite pogled na igru.

Sadržaj
50%
Igrivost
70%
Grafika
70%
Konačna ocjena

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

hrHrvatski