Vijesti

Iza kulisa izrade Coriddena: Razgovor s developerima

Podijelite:

Anshar Publishing objavio je novi YouTube video na svom kanalu, pružajući detaljan uvid u svoj nadolazeći akcijski RPG, Coridden. U ovoj igri igrate kao “monster-shifter”, sposobni transformirati se u stvorenja koja pobijedite. Možete istraživati solo ili se udružite s do tri prijatelja kako biste otkrili tamne tajne skrivene u legendarnom gradu Aasha. Evo svega što smo saznali iz videa.

Kako je tim nastao

Sve je započelo kada su se Narin i Valle, glavni developeri, upoznali na sveučilištu dok su studirali kemiju — ne razvoj igara! Valle je oduvijek imao strast prema razvoju igara i pozvao je Narina da doprinese idejama za novi projekt. Njihova suradnja je s vremenom rasla, što je dovelo do osnivanja Valle Studija 2018. godine. Na putu su pridobili i druge članove tima preko poveznica u zajednici i pripravničkih mjesta.

Tim iza Coriddena

Osnovni tim čine Narin, Valle i još dvoje: Oskar, VFX umjetnik, i Gabriela, koja radi na okruženjima i 3D resursima. Također dobivaju podršku od drugih u glazbi, zvuku i 2D umjetnosti.

Jedinstvena značajka

Jedna od najzanimljivijih značajki igre je mehanika “Become Your Beast”. Isprva su igrači mogli samo promijeniti oblik između nekoliko formi, ali tim je želio veću dubinu. Razvili su sustav u kojem pobjeđivanje zvijeri omogućuje igračima da preuzmu njezin oblik i sposobnosti, dodajući raznolikost i stratešku dubinu.

Zašto bez PvP-a?

Dok mnoge igre uključuju PvP, tim Coriddena odlučio je fokusirati se na co-op i PvE. Razvijanje PvP-a zahtijevalo bi opsežno balansiranje i pravednost, što bi oduzelo od njihovog glavnog cilja: stvaranja zabavnog suradničkog iskustva.

Izazovi u razvoju

Kao i svaki projekt, Coridden se suočavao s izazovima. Jedan značajan problem bio je upravljanje performansama igre, osobito s osvjetljenjem i sjenama. Kako bi osigurali glatko igranje, posebno u brzoj akcijskoj igri, morali su se kompromitirati s nekim vizualnim elementima.

Raspored razvoja

Coridden se razvija od 2018. godine, a tim je učio i prilagođavao se tijekom vremena. Programiranje je oduzelo najviše vremena, jer je Valle, koji je samouki u Unityju, morao izgraditi složene sustave od nule.

Najponosniji trenuci

Tim je vrlo ponosan što vidi igrače kako uživaju u njihovoj igri, bilo na konvencijama ili putem online streamova. Veliki trenutak bio je uspješno financiranje njihovog Kickstartera, što je bilo stresno, ali i nagrađujuće iskustvo.

Budući ciljevi

Gledajući unaprijed, tim sanja o radu na većim projektima, potencijalno težeći AA igrama. Dok AAA trenutno nije u dosegu, otvoreni su za istraživanje većih ideja u budućnosti.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

hrHrvatski