Izvršni direktor Kraftona Changhan Kim objasnio je nedavno preuzimanje studija Tango Gameworks, naglašavajući da je odluka bila vođena željom za poticanjem kreativnosti, a ne ostvarivanjem velikih profita. Tango Gameworks, studio koji stoji iza igre Hi-Fi Rush, prvotno je bio predviđen za zatvaranje nakon što je Microsoft u travnju najavio gašenje nekoliko razvojnih studija Bethesde, uključujući Tango. Međutim, u iznenađujućem potezu prošlog mjeseca, Krafton, poznat po igrama PUBG i The Callisto Protocol, uskočio je i preuzeo studio.
U intervjuu za Game Developer, Kim je pojasnio da je motivacija za preuzimanje Tanga bila očuvanje kreativnog duha studija, iako njihove igre nisu bile veliki financijski uspjesi: “Željeli smo očuvati njihovo naslijeđe”, rekao je Kim, ističući da Tango ima mnogo inovativnih ideja koje vrijedi istražiti, čak i ako ne ostvaruju blockbuster hitove.
Kim je također podijelio da cijena preuzimanja nije bila glavni fokus za Krafton. Iako nije otkrio financijske detalje, nagovijestio je da cijena nije bila ni previsoka ni preniska. Najvažnije, dogovor nije bio vezan za trenutačnu financijsku dobit: “Iskreno, ne mislimo da će nam Hi-Fi Rush 2 donijeti novac. Ali to je dio naše želje da preuzmemo rizike i izazovemo tržište”, objasnio je Kim. Naglasio je da budući projekti studija možda neće donijeti veliki profit, ali trebali bi imati slobodu da pomiču kreativne granice.
Tango Gameworks, poznat po eksperimentiranju s različitim žanrovima, savršeno se uklapa u širu strategiju Kraftona. Kim vjeruje da je omogućavanje developerima da preuzimaju rizike i stvaraju jedinstvene igre, čak i ako one ne uspiju financijski, ključno za dugoročni uspjeh. Opisao je razvoj videoigara kao industriju “pogodak ili promašaj”, ali je istaknuo da raznolikost projekata smanjuje rizik: “Jedan od njih bi mogao uspjeti”, rekao je Kim, izražavajući optimizam za budućnost studija.
Preuzimanje Tango Gameworksa ne uključuje sve intelektualne vlasničke prava studija. Krafton je preuzeo prava na Hi-Fi Rush, ali su iza sebe ostavili druge franšize poput The Evil Within i Ghostwire Tokyo, jer bi uključivanje tih igara u dogovor bilo previše komplicirano. Kim vjeruje da su nastavci igre Hi-Fi Rush ono što fanovi stvarno žele, a Krafton je spreman podržati tim u razvoju više igara u tom univerzumu.