- DEVELOPER: DiceHit Games, Rogue Duck Interactive
- IZDAVAČ: Rogue Duck Interactive, The 4 Winds Entertainment
- PLATFORME: PC
- ŽANR: Inventory Management / Auto Battler
- DATUM IZLASKA: 30. rujna 2024.
- POČETNA CIJENA: 11,79 €
- RECENZIRANA VERZIJA: PC
NeoDuel: Backpack Monsters nudi osvježavajući zaokret u žanrove upravljanja inventarom, auto-battlera i skupljanja čudovišta. Iako ima sličnosti s Backpack Battles, NeoDuel uvodi jedinstvene mehanike, poput korištenja esencije i Kozmiona za pojačavanje vaših stvorenja i stvaranje složenih sinergija. Radi se o multiplayer igri s dnevnim, tjednim i globalnim ljestvicama, što dodaje natjecateljski element.
Osnovna mehanika igre
U srži NeoDuela nalazi se upravljanje i nadogradnja Kozmiona (stvorenja) u inventaru koji izgleda poput ruksaka. Koristite esenciju kako biste evoluirali ta stvorenja, a upravljanje ograničenim prostorom u torbi uz stvaranje sinergija između stvorenja ključno je za uspjeh. Ova mehanika je zanimljiva i omogućuje puno prostora za eksperimentiranje s različitim strategijama i načinima igre.
Igra je temeljena na PvP turnirima u kojima se suočavate s protivnicima kroz nekoliko rundi. Svaka runda vam daje određenu količinu novca za trošenje na predmete u trgovini, koja nudi nasumičan izbor Kozmiona, energija i mjesta u inventaru. Možete ponovno osvježiti trgovinu za malu naknadu ili zaključati predmete koje želite sačuvati za sljedeću rundu. Međutim, nikad se nisam osjećao kao da zapravo igram protiv drugog igrača, jer sustav spajanja nije bio jasan i nisam razumio kako se moji protivnici odabiru.
Kao auto-battler, nakon što postavite svoj tim, bitke se odvijaju automatski. Možete pregledati sposobnosti svojih Kozmiona, ali tijekom borbe nemate puno kontrole, tako da vaš uspjeh uvelike ovisi o strategiji prije same bitke. Imate pet života po turniru, što vam omogućuje nekoliko pogrešaka, ali imajte na umu da ćete često gubiti dok ne pronađete strategiju koja vam odgovara.
Balans igre i mehanike
Kozmioni koje sakupljate pripadaju različitim elementarnim kategorijama poput vatre, vode i elektriciteta. Rjeđi Kozmioni obično su jači i imaju snažnije sposobnosti. Također dolaze s napadnim statistikama i sposobnostima poput sagorijevanja ili trovanja, ili čak iscjeljivanja i štitova. Također trebate razmotriti kako esencije i statusni efekti utječu na vašu strategiju. Na primjer, hoćete li se fokusirati na iscjeljivanje ili nanošenje štete vatrom može značajno utjecati na ishod borbe.
Nažalost, balans igre još uvijek treba doradu. Sustav poveznica, koji je ključan za aktivaciju pojačanja i bonusa, nije jasan i teško je procijeniti koristite li maksimalno potencijal svojih Kozmiona. Čak i nakon mnogo sati igranja, nisam bio siguran je li bolje fokusirati se na stvorenja istog elementa ili miješati i kombinirati za šire bonuse. Igra vam omogućuje da odaberete do tri posebna perka kako napredujete, ali nikada u potpunosti ne objašnjava kako ih optimizirati za najbolje rezultate.
Neki dijelovi igre djeluju nedovršeno. Na primjer, mijenjanje torbi je frustrirajuće — morate prvo ukloniti sve predmete, što čini prilagođavanje postava tijekom mečeva nepotrebno zamornim. Postavljanje i rotiranje predmeta u ograničenom prostoru u inventaru također djeluje nespretno, često zahtijevajući više pokušaja da postavite stvari tamo gdje želite.
Jedna od jačih strana NeoDuela je njegov brzi tempo igranja. Svaka turnirska runda je nova zbog nasumične trgovine i različitih strategija koje možete primijeniti. Igra ne prenosi ništa iz jedne runde u drugu, tako da svaki put počinjete ispočetka, što vas potiče da eksperimentirate i usavršavate svoje taktike.
Umjetnički stil je još jedan istaknuti element. Stvorenja su dobro dizajnirana, a šarena estetika igre je šarmantna, privlačeći čak i igrače koji obično nisu skloni simpatičnim dizajnima. Međutim, igri nedostaju animacije tijekom bitaka. Promatranje akcije izgleda statično, a dodavanje više vizualnih efekata, poput napada ili čarolija, učinilo bi iskustvo daleko zanimljivijim.
Konačna presuda
U igri postoji mnogo zanimljivih mogućnosti. Ono što me zaista privuklo bila je nevjerojatna količina eksperimentiranja koju igra omogućuje. Izazvao sam se da pojačam štit svog lika na 500 i nastavio ga gomilati. Također sam imao cilj postići 100 iscjeljenja svake dvije sekunde. Uzbudljivo je kako igra dopušta korištenje više istih stvorenja, a trenutno mi je cilj ispuniti cijelu ploču samo legendarnim Kozmionima.
Unatoč tome, NeoDuel je obećavajuća igra s puno potencijala. Razvojni tim aktivno radi na besplatnim ažuriranjima, uključujući nove sinergije i stvorenja, što pokazuje da su posvećeni poboljšanju iskustva. Ako vam se svidio Backpack Battles i tražite više u tom stilu, vrijedi isprobati NeoDuel. No, ako očekujete potpuno ispolirano iskustvo odmah od početka, možda biste trebali pričekati dok igra ne dobije daljnja ažuriranja i poboljšanja.
Recenzentski primjerak ustupio izdavač
3.2