U intervjuu za GameSpark, CEO Takuro Mizobe raspravljao je o tome kako je Palworld financiran iz profita prethodne igre studija, Craftopije.
„Naše igre su bile poput ‘efekta snježne kugle’,” objasnio je Mizobe. „Počeli smo s Overdungeonom, koji je prošao solidno. Zatim smo napravili Craftopiju, koja je prošla dobro. Iskoristili smo te profite za razvoj Palworlda.”
Mizobe je također podijelio da, iako Palworld prodao u desecima milijardi jena, studio još nije spreman za masovnu produkciju. „Kad bismo napravili igru temeljenu na tim prodajama, bila bi iznad AAA naslova. Nemamo sustav za to.”
Dodao je: „Nemamo nijednu igru u planu koja bi zahtijevala tako veliki budžet. Želimo se fokusirati na zanimljive indie igre. Iako je veliki budžet lijep, ne možemo trošiti izvan svojih mogućnosti.”
Palworld je bio iznenađujući uspjeh u 2024. godini. Objavljen u siječnju na Steam Early Access i Xbox Game Preview, igra je privukla 25 milijuna igrača u prvom mjesecu, prema izvješću Pocketpaira.