Vijesti

Pro Philosopher 2 je indie igra koja se bavi političkom filozofijom

Podijelite:

Connor Fallon, glavni dizajner i pisac za Pro Philosopher 2, predstavio je nadolazeću indie igru za Game Developer. U Pro Philosopher 2, igrači se upuštaju u debate s pretjeranim anime verzijama poznatih filozofa, fokusirajući se na političku filozofiju. Ovaj noviji naslov slijedi uspjeh njihove prve igre, Socrates Jones: Pro Philosopher, koja je postala kultni hit na Kongregateu 2013. godine i sada je ponovno izdana besplatno na Steamu.

Tim iza Pro Philosopher 2 suočio se s jedinstvenim izazovima u razvoju igre. U početku inspirirani igrom Ace Attorney, prilagodili su gameplay kako bi odgovarao apstraktnoj prirodi filozofskih debata. Tijekom godina stekli su dragocjeno iskustvo radeći na nekoliko AAA igara i Elsinoreu, što su mislili da će olakšati razvoj nastavka. Međutim, Pro Philosopher 2 predstavio je nove izazove, posebno jer se bavi političkom filozofijom.

Razgovor o političkoj filozofiji u današnjem polariziranom okruženju je težak, ali tim je to vidio kao prirodan nastavak svoje prethodne igre. Politička filozofija, poput moralne filozofije, tema je o kojoj mnogi imaju snažna osjećanja, ali rijetko duboko razmišljaju. Unatoč intenziviranju političkog okruženja od 2019., tim je bio posvećen izradi igre, s ciljem da igračima ponudi prostor za istraživanje političkih ideja bez neprijateljstva stvarnih debata.

Kako bi stvorili autentično iskustvo, tim je morao temeljito razumjeti različite političke stavove. Oslanjali su se na filozofske tekstove i resurse poput Stanford Encyclopedia of Philosophy. Ova duboka istraživanja pomogla su im da točno prikažu različite filozofije i osiguraju da čak i “pretjerani” likovi ostanu vjerni svojim osnovnim idejama.

Igra uvodi jedinstven izazov: najteža poglavlja često uključuju filozofe s kojima se igrači najviše slažu. Ova postavka prisiljava igrače da preispitaju vlastita uvjerenja, što se uklapa u temu igre o samorefleksiji.

Tim je prepoznao da događaji mogu promijeniti kako igrači interpretiraju sadržaj igre, što je učinilo ključnim fokusiranje na bezvremenske filozofske debate umjesto na trenutne događaje. Igra također izbjegava eksplicitne reference na suvremena pitanja, koja bi brzo mogla postati zastarjela. Umjesto toga, koristi bezvremenske filozofske debate i modernu priču s političarkom, Pythijom Smith, kako bi povukla paralele s aktualnim događajima.

hrHrvatski