Stray Fawn Studio izgradio je jedinstven put u industriji videoigara. Kako je istaknuto u članku GamesIndustry.biza, suosnivačica Philomena Schwab nedavno je podijelila uvide u to kako je studio uspio prosperirati tijekom proteklih osam godina, posebno ostajući neovisan i oslanjajući se na podršku zajednice.
Od samog početka, Stray Fawn donio je hrabru odluku: bez izdavača, bez vanjskih investitora. Čak i nakon što je njihova prva igra, Niche, privukla pažnju i zainteresirala izdavače nakon uspješne crowdfunding kampanje, studio je odlučio ostati neovisan. Schwab je objasnila da su ih prijašnja iskustva s izdavačima na mobilnoj igri dovela do ove odluke. “Pomislila sam, sljedeći put kad igra ne uspije, želim biti potpuno odgovorna za taj neuspjeh,” rekla je. Ova filozofija nastavila se i s uspjehom njihove nedavne igre, The Wandering Village, unatoč mnogim primamljivim ponudama izdavača.
Posvećenost Stray Fawna neovisnosti proteže se i na njihovu radnu kulturu. Schwab je naglasila da studio nikada nije bio zamišljen kao projekt koji će se prodati. Umjesto toga, fokusirali su se na stvaranje mjesta gdje programeri mogu uživati u stvaranju igara dok zarađuju za život. Kako bi održali pravednost, svi u studiju imaju istu plaću, a bonusi se ravnomjerno raspodjeljuju na temelju staža, a ne pozicije.
Osim unutarnjih praksi, Stray Fawn pridaje veliku važnost podršci zajednice. Njihova prva igra, Niche, doživjela je porast popularnosti nakon pokretanja u ranom pristupu, zahvaljujući ponajviše naporima zajednice koja je dijelila igru na društvenim mrežama i angažirala streamere. Schwab je primijetila da je izgradnja zajednice bila značajan čimbenik njihovog početnog uspjeha i da je i dalje ključna za studio.
Zanimljivo je da se Stray Fawn na kraju upustio i u izdavaštvo, ali s jedinstvenim pristupom. Teže biti vrsta izdavača kakvog su i sami željeli – onaj koji ne nameće vremenski pritisak ili kreativna ograničenja programerima. Schwab je objasnila da, iako je izdavaštvo za njih sporedni projekt, pristupaju mu s istom etikom koja vodi njihov razvoj igara.