GamesHorizon je imao priliku intervjuirati Sébastiena Benarda, osnivača Deepnight Gamesa, o njihovoj nadolazećoj igri Tenjutsu. Poznata po svojim roguelike elementima i impresivnom borbenom sustavu, Tenjutsu crpi inspiraciju iz staroškolske anime kulture i nudi jedinstveno gaming iskustvo. Igra je trenutno dostupna za stavljanje na listu želja na Steamu.
Kada je upitan o anime stilu u Tenjutsuu, Benard je potvrdio da je Cowboy Bebop imao veliki utjecaj. Kinematske vizuale i dinamičan borbeni sustav u igri dizajnirani su kako bi dočarali isti osjećaj kao ikonični anime.
Istaknuo je da Tenjutsu teži unapređenju borbenog dizajna viđenog u njegovoj prethodnoj igri, Dead Cells. Borba u igri je fluidna i omogućava igračima da se osjećaju kao akcijski junaci poput Johna Wicka ili Jackie Chana. Tenjutsu nudi oko 10 jedinstvenih melee oružja, svaki s različitim mehanikama, zajedno s raznim oružjima na daljinu i posebnim moćima.
Benard je podijelio da je jedna od ključnih lekcija iz Dead Cellsa bila važnost borbenih dinamika. Tenjutsu uvodi pristup borbi od 360°, dok održava upravljiv “horizontalni beat ’em up” dizajn kako bi igra ostala pristupačna i zanimljiva. Grad u igri uključuje devet okruga koje igrači mogu istraživati. Dok Benard ima uzbudljive ideje za proširenje mape, radije se usredotočuje na pružanje potpunog iskustva pri lansiranju nego na planiranje DLC-a.
Protagonist Tenjutsua ima bogatu pozadinu ukorijenjenu u Yakuza kulturi, koja se razvijala zajedno s konceptom grada u igri. Benard vidi grad kao lik koji značajno utječe na protagonistovo putovanje. Neki igrači su usporedili Tenjutsu s mješavinom Hotline Miami i Dead Cellsa. Benard se slaže, napominjući da igra kombinira brzu akciju i taktičku preciznost Hotline Miamija s roguelike strukturom i otvorenim svijetom Dead Cellsa.
Iako je anime-inspirirani cinematic privukao pažnju mnogih obožavatelja, Benard je naglasio da će Tenjutsu prvenstveno koristiti svoj pixel art stil za pripovijedanje priče u igri. S malim timom za razvoj, fokus ostaje na pružanju izvanrednog igranja i replayabilityja.