Vijesti

Thousand Stars Studios o oživljavanju RPG igre Aikyam

Podijelite:

Na nedavnom Six One Indie Showcaseu, Kyle Stevenson razgovarao je s developerima iz Thousand Stars Studiosa — Parthom Sonijem, direktorom igre, i Sally, umjetničkom direktoricom — o njihovoj nadolazećoj igri Aikyam. Razgovor je otkrio strast iza igre i viziju tima da stvore jedinstveni RPG inspiriran uspomenama iz djetinjstva i indijskom kulturom.

Jedna od istaknutih značajki Aikyama je dizajn likova — simpatični, okrugli likovi koji djeluju kao da su i jestivi i spremni za grljenje. Sallyna ljubav prema dizajniranju igračaka i umjetnosti inspiriranoj hranom pridonijela je ovim šarmantnim figurama. Međutim, kreativni proces bio je timski napor. Parthov otac, bivši arhitekt, crpio je inspiraciju iz tradicionalne indijske umjetnosti, a njihov 3D umjetnik, Sam, oživio je dizajne kombinirajući realizam s stiliziranim, razigranim pristupom.

Kada su ga pitali o utjecaju Bollywooda na Aikyam, Parth je objasnio da je Bollywood ikoničan dio indijske kulture, poznat po živopisnom pripovijedanju, plesu i glazbi. Tim je želio unijeti taj šarm u svoj RPG, stvarajući čaroban i zabavan svijet. U Aikyamu, igrači regrutiraju građane koji postaju njihovi najveći obožavatelji i pridružuju im se u borbi. Inspirirane Bollywoodom, bitke sadrže plesne sekvence i dinamične animacije koje odišu radošću i vedrinom.

RPG žanr bio je prirodan izbor za tim jer igračima nudi priliku da istraže svijet igre, komuniciraju s likovima i dožive kulturu na zabavan i značajan način. Kroz igru, igrači uče više o indijskim tradicijama, arhitekturi i festivalima, uključujući poznati festival Holi i Raksha Bandhan, slavlje posvećeno bratsko-sestrinskoj ljubavi.

Jedan od najposebnijih aspekata Aikyama je naglasak na dobrotu. Umjesto tipičnih zadataka gdje igrači pobjeđuju čudovišta i prikupljaju predmete, Aikyam se fokusira na širenje dobrote i pomaganje seljanima. Ovaj pristup dodaje dubinu RPG-u, gdje pomaganje drugima izravno utječe na uspjeh igrača u bitkama. Građani kojima pomažete postaju vaši saveznici, pridružuju vam se u borbi, a ponekad čak mogu preokrenuti ishod bitke.

Sally je spomenula da će igrači također imati mogućnost donošenja narativnih odluka, uključujući mogućnost da budu zlobni prema drugim likovima. Iako igra potiče dobrotu, izbor da se igra kao manje milosrdan lik dodaje zanimljiv sloj priči, iako tim očekuje da će igrači odabrati dobrotu umjesto ljutnje.

Razgovor je završio klasičnim pitanjem: Što za vas znači biti indie? Za Partha i Sally, biti indie nije samo stvar malih timova i ograničenih proračuna. Radi se o kreativnoj slobodi za eksperimentiranje i omogućavanju svakom članu tima da svojim vještinama oblikuje projekt.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)