Zašto je Krafton spasio japanski studio Tango Gameworks?
Ova akvizicija označava Kraftonov prvi značajan ulazak na japansko tržište.
Ova akvizicija označava Kraftonov prvi značajan ulazak na japansko tržište.
Ako ste fan Motion Twina i Dead Cellsa, sigurno ćete uživati i u igri Windblown.
U Windblownu, igrači se kreću preko dinamičnih, stalno promjenjivih lebdećih otoka, koristeći moćna oružja i opremu.
Na konferenciji Blender: Film & Games, održan je panel pod nazivom Svjetski uspjesi hrvatskih videoigara.
Ivan Murat iz Nanobita govorio je o uspjehu adaptacije Netflixove reality show serije Too Hot to Handle u videoigre.
Hrvoje Mitić je podijelio svoja iskustva s dva velika projekta na kojima je radio.
Posebno zanimljiv primjer dolazi iz hrvatskog studija Gamechuck, a njegov voditelj, Aleksandar Gavrilović govorio je o ovoj temi.
U igri Rogue Labyrinth, igrači se bore kroz koloseum pun čudovišta kako bi vratili svoju zemlju.
Igra miješa horor, misterij i psihološku napetost dok igrači vode Johna kroz čudna i zastrašujuća okruženja.
I Border Pioneer i Stray Path bit će predstavljeni tijekom Steamovog listopadskog Next Festa.