Space Tales uspješno dočarava nostalgični osjećaj klasičnih RTS igara uz moderne nadogradnje. Priča je zanimljivija nego što se očekivalo i podsjetila me na igre kao što su Warhammer: Soulstorm ili Dark Crusade. Ipak, Space Tales donosi svoj stil. Grafika je glatka i dotjerana, s lijepim animacijama i dizajnom likova koji izbjegava pikselizirani izgled starijih igara. Jedan nedostatak je što svijet igre ponekad djeluje prazno, s velikim otvorenim prostorima i previše besciljnog kretanja.
Smješten u retro-futuristički svemir, igrate kao zapovjednik za Intergalactic Planetary Expansion (I.P.E.), vodeći misije istraživanja i osvajanja novih planeta za ljude. U ovom demou možete isprobati nekoliko poglavlja kampanje i survival mod gdje se borite protiv valova neprijatelja. Gameplay sadrži klasične RTS elemente poput gradnje baza i kontrole jedinica. Vaše jedinice mogu koristiti posebne sposobnosti, a postoji i lijepa raznolikost, od podzemnih kupola i brzih robota do tenkova i iscjelitelja. Svaka vrsta jedinica ima prednosti i slabosti, a njihovo mudro korištenje čini igru zanimljivom i nagrađujućom.
Što je stvarno frustrirajuće jest da ne možete odabrati pojedinu jedinicu iz skupine vojnika. Nema prečaca za izbor samo jednog vojnika, pa to morate učiniti ručno, što je nezgodno jer su njihove sposobnosti vrlo važne. Istraživanje u igri također ne djeluje nagrađujuće; kao što je spomenuto, ima previše praznog prostora. Većinom lutate u potrazi za skrivenim predmetima poput čipova i molekula u kampanji. Iako pružaju dodatne detalje priče i nude nadogradnje vještina nakon svake misije, jednostavno njihovo pronalaženje nije isplativo. Volio bih da ima nešto više za pronaći osim ovih stvari.
Sustav gradnje u igri mi se svidio – jednostavan je i lako razumljiv. Međutim, igra bi trebala jasnije objasniti kako otključati više razine; u početku sam bio zbunjen dok nisam kasnije shvatio kako funkcionira. Postoje tri glavna resursa, a više vrsta možete prikupiti iz istog rudnika. Više razine omogućuju otključavanje više jedinica, a nadogradnje na sveučilištu postaju snažnije. Nažalost, područje za gradnju je minimalno i nasumično ograničeno, pa se gradnja zidova pokazala kao loša ideja – gubitak resursa i prostora.
Još jedna zanimljiva mehanika vezana je uz glavni HUB. Možete povezati manje HUB-ove na njega, koje je moguće nadograditi kako bi tvorili ključnu mrežu koja podržava rast i širenje baze. Međutim, igra ne objašnjava jasno kako taj sustav funkcionira niti zašto je koristan. Ovi HUB-ovi zapravo osiguravaju dodatnu radnu snagu.
Nakon svake misije u kampanji možete birati nadogradnje, a povremeno se pojave i sporedne misije. U jednoj misiji, primjerice, morate spasiti saveznike unutar vremenskog ograničenja dok vas lovi golemo čudovište. Različite vrste mini-bosseva bile su zabavne, kao onaj koji ispaljuje lasere ili veliki pješčani kraken. Međutim, imaju previše HP-a, pa dok ih porazite prođe jako dugo, posebno jer morate izmicati njihove napade. Ako nemate odgovarajuću vojsku, može se činiti kao gubitak vremena. Mini-bossevi su sjajna ideja, ali trebaju malo balansiranja kako se ne bi činili kao pravi bossevi.
U demou se uglavnom borite protiv istih vrsta običnih neprijatelja, poput malih crva i bića nalik hobotnici. Nisu previše izazovni osim kad ih ima puno odjednom, što je igru činilo pomalo repetitivnom. Međutim, s obzirom da je riječ o demou, to je očekivano. Jači neprijatelji također su imali probleme: oni s dugim dometom činili su se prejakima, dok je, primjerice, veliko čudovište bilo preslabo. Većina neprijatelja brzo umire, a imate i mali cheat code u vidu iscjelitelja koji može pomoći da vaše jedinice ostanu žive.
Nadogradnje u kampanji su se pokazale prilično dobrima, s tim da svaka skupina nudi nešto drugačije, poput snažnijeg starta, bolje baze ili jačih jedinica. Raznolikost jedinica također je održala zanimljivost, posebno dok eksperimentirate s regrutiranjem novih. Veselim se vidjeti kako će se kampanja razvijati jer ima puno potencijala. Slobodni način bio je manje uzbudljiv – valovi neprijatelja samo se nižu, a jedva imate vremena za izgradnju baze. Nadam se da će kasnije biti moguće igrati protiv umjetne inteligencije jer trenutno slobodni način djeluje pomalo dosadno.
Sve u svemu, Space Tales mi se svidio. Dovoljno je zanimljiv da vas privuče na nastavak igranja. Donekle se razlikuje od tipičnih RTS igara jer nema fiksne frakcije i više se fokusira na istraživanje svijeta vlastitim tempom. Ako dodaju više stvari za istraživanje na mapi i malo unaprijede sustav gradnje, ovo bi mogla biti izvrsna igra. Osim toga, podhitno se trebaju popraviti zvučni efekti i glas općenito, jer je glazba bila pretiha dok je sve ostalo bilo previše glasno.