- DEVELOPER: Megame LLC
- IZDAVAČ: Megame LLC
- PLATFORME: PC
- ŽANR: Looter / Shooter
- DATUM IZLASKA: 20. kolovoza 2024.
- POČETNA CIJENA: 14,79 €
- RECENZIRANA VERZIJA: PC
CyberCorp je top-down looter shooter igra koja kombinira cyberpunk estetiku i brzu izometrijsku igru s kooperativnim značajkama. Ima nekoliko dobrih ideja, ali također ima problema koji je koče. Igrate kao Agent, bivši radnik sumnjivog CyberCorpa, koji sada pokušava otkriti njegove nepravilnosti. Koristeći robotsko tijelo zvano Synth, završavate misije iz daljine, borite se protiv neprijatelja, prikupljate predmete i unapređujete svoju opremu.
Synth je vrlo prilagodljiv. Možete mijenjati njegove dijelove tijela poput glave, trupa i nogu, kao i njegove oružje poput pištolja i mačeva. Umjesto da otključavate nove sposobnosti sticanjem levela, pronalazite ih dok igrate. Možete dobiti vještine poput teleportacije, liječenja, stvaranja zona štita ili čak imati turret koji vam pomaže. No, samo posjedovanje ovih vještina nije dovoljno za borbu. Također morate pratiti svoje zdravlje, štitove i izdržljivost kako biste prošli teže misije.
Poznate mehanike s nekoliko svijetlih točaka
Osnove gameplaya u CyberCorpu lako su razumljive, ali ne blistaju u svakom aspektu. Melee borba, na primjer, ostavlja puno prostora za poboljšanje. Umjesto da mačevi i druga bliska oružja igraju važnu taktičku ulogu, uglavnom su svedeni na razbijanje spremnika ili drugih objekata u okruženju. Ovo se čini kao propuštena prilika da se uvede dublja strateška dimenzija u borbu. Čak i kada je melee oružje moćno, njegova najveća privlačnost leži u animacijama završnih udaraca koji ne samo da izgledaju impresivno, već i privremeno čine igrača neuništivim, uz povremene bonuse poput obnavljanja zdravlja ovisno o specijalnim efektima oružja.
S druge strane, mehanike pucanja znatno su uspješnije. Igra omogućava izbor između različitih tipova vatrenog oružja, od malenih pištolja do raketnih bacača, a tijekom misija možete nositi dva komada oružja. Ovo donosi solidnu fleksibilnost, jer se različite situacije zahtijevaju različite pristupe, možda će vam trebati moćno oružje za probijanje štitova ili nešto što će brzo neutralizirati veću skupinu neprijatelja.
Dodatni sloj strategije donosi quick-time mehanika ponovnog punjenja, koja nagrađuje preciznost i koncentraciju, ali i kažnjava greške. Iako ovo unosi dinamičnost u borbu, ukupni borbeni ciklus može postati repetitivan. Bez obzira na raznolikost oružja i njihove jedinstvene osobine, osnovna struktura igre ostaje prilično statična, s malo prostora za evoluciju strategije kako napredujete. CyberCorp se oslanja na provjerene mehanike, ponekad djeluje kao da se previše drži sigurnog terena, umjesto da riskira s inovativnijim idejama koje bi gameplay učinile boljim.
Oslanjanje na RNG škodi napretku
Sustav napredovanja u CyberCorpu može djelovati usporeno i nezadovoljavajuće, jer nagrade i krediti često nisu u skladu s težinom misija. Statistike vašeg lika u potpunosti ovise o plijenu (lootu), što je standardno za looter-shooter žanr, ali odsutnost drugih sustava napretka stvara određene probleme. Da biste unaprijedili svoju opremu ili stvorili željeni build, oslanjate se na nasumične loot boxove, što znači da ćete morati mnogo vremena provesti grindajući valutu.
Iako misije izdašno nagrađuju bijelim i zelenim predmetima, rijetka crvena oprema brzo gubi na vrijednosti. Kako napredujete kroz igru, nadogradnja starije, rijetke opreme postaje sve zahtjevnija, a njene statistike često zasjenjuju nasumično generirani bijeli i zeleni predmeti iz sljedećih misija. Dodatno, bijeli, zeleni i plavi predmeti mogu se prilagoditi kroz umetke kartica, čime im se dodaju dodatni bonusi, dok su crveni predmeti fiksni i ne dopuštaju nikakve izmjene.
CyberCorp koristi dvije vrste in-game novca za kupovinu predmeta i prilagodbu opreme karticama. Međutim, iako možete skupiti znatnu količinu valute, in-game trgovina često nudi samo bijele i zelene predmete koji se po statistikama ne razlikuju značajno od onih dobivenih u misijama. Iako je užitak u testiranju različitih vještina i njihovom nadograđivanju prisutan, sustav unapređenja ostavlja dojam nedovršenosti. Dok je prikupljanje druge valute relativno lako, opcije za kvalitetne nadogradnje su oskudne, što ograničava kreativnost i raznovrsnost u izgradnji likova.
Završne misli
Istraživanje igra ključnu ulogu u nabavi boljeg oružja i oklopa, jer igra nagrađuje igrače koji se odvaže izaći izvan glavnog puta kako bi otkrili skrivene plijenove i valutu. Misije su raznolike, uključujući akcijske zadatke “trči i pucaj” te one usmjerene na šuljanje, a sve funkcionira glatko. Ipak, priča djeluje nedovoljno razrađeno, jer tekstualni razgovori između Agenta i Operatera nemaju glasovnu glumu, što bi moglo poboljšati narativ dodavanjem osobnosti i emocionalne dubine interakcijama.
HD-2D umjetnički stil igre savršeno se uklapa u cyberpunk temu, pružajući jasna i zanimljiva okruženja. Dizajni likova i neprijatelja su kreativni, što dodatno pridonosi atmosferi igre. Glazba također odgovara cyberpunk estetici, vješto balansirajući uzbudljive i mirnije trenutke koji poboljšavaju doživljaj. Nažalost, priča je lako zanemariva i teško je izaziva dublju emocionalnu povezanost.
Unatoč svojim nedostacima, ako volite looter shootere s cyberpunk tematikom i ne smeta vam malo grinda, CyberCorp vrijedi isprobati. Iako neće promijeniti žanr, pruža zabavno iskustvo i čvrstu osnovu za buduće igre od Megamea. Igra također nudi multiplayer co-op, pa možete udružiti snage s prijateljima za misije. Iako grind možda neće biti privlačan svima, igra je odlična za kratke gaming sesije i vjerojatno ćete joj se povremeno vraćati. Sve u svemu, riječ je o solidnoj igri koja ne riskira mnogo, pa ne očekujte nešto uistinu jedinstveno.
Recenzentski primjerak ustupio izdavač
3.4