Solo developer Michel Losch ostavio je značajan trag svojim najnovijim izdanjem, Rooftops & Alleys: The Parkour Game. Igra je objavljena 21. svibnja i prodana je u impresivnih 70.000 primjeraka unutar prvih 30 dana. Prijem igre bio je izuzetno pozitivan, s 97% pozitivnih ocjena od 2.453 korisničkih recenzija na Steamu. Na vrhuncu popularnosti, Rooftops & Alleys imala je 1.425 istovremenih igrača, prema podacima SteamDB-a.
Michel Losch proveo je oko 12 mjeseci razvijajući Rooftops & Alleys koristeći Unreal Engine 5 i Nekkiov alat za 3D animaciju, Cascadeur. Ovi alati omogućili su Loschu da stvori vizualno zadivljujuću igru s glatkim i privlačnim animacijama, sve s ograničenim budžetom. Fokus na ovim razvojnim alatima pomogao mu je ostvariti svoju viziju bez potrebe za velikim timom ili opsežnim financijskim resursima.
Uspjeh Rooftops & Alleys može se pripisati njegovom jedinstvenom pristupu igranju. Dok drugi moderni naslovi poput Ghostrunnera uključuju parkour kao jednu od mnogih mehanika, Rooftops & Alleys se u potpunosti fokusira na iskustvo slobodnog trčanja. Losch je želio stvoriti igru koja u potpunosti prihvaća parkour, kako bi omogućila igračima da izvode zabavne trikove.
Prije samog lansiranja, igra je postala viralna na društvenim mrežama. Najavni trailer prikupio je 379.000 pregleda na YouTubeu, a službeni TikTok profil igre prikupio je oko milijun lajkova na svim videozapisima. Ova pre-launch popularnost bila je ključna za početnu prodaju i angažman igrača. Rooftops & Alleys također je imao koristi od rastuće popularnosti stvarnog parkoura, što je pomoglo igri postići snažan organski SEO. Naime, sada se pojavljuje na prvoj stranici Google pretraga za “parkour game”.
Simon Carless iz GameDiscoverCo-a govorio je o tome zašto je igra tako popularna. Usporedio ju je s Descendersom, igrom o planinskom biciklizmu i zaključio da nema mnogo igara o akcijskim sportovima, iako su vrlo popularni u stvarnom životu. To je značilo da je Rooftops & Alleys imala izvrsnu priliku privući ljude koji vole parkour i videoigre.
Prije nego što je napravio svoju igru, Michel Losch radio je kao 3D umjetnik i grafički dizajner. Također je stvarao elektronsku glazbu pod imenom Millbrook. No, uspjeh Rooftops & Alleys omogućio mu je da postane profesionalni razvojni programer igara.